مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-26اجتماعي

خبر خوب|راه اندازی کلاس درس مجازی خانم معلم حق التدریسی + فیلم


کلاس درس خانم فاطمه زارعی دنگسرکی با آمدن کرونا هم تعطیل نشد او سعی کرد با راه اندازی کلاس مجازی هم از دلتنگی اش از ندیدن دانش آموزان کم کند هم درسش را بدهد، -   اوج احساس مسؤولیت این معلم فداکار زمانی بیشتر خودنمایی می کند که در حال حاضر به صورت حق التدریس در مدرسه پسرانه شهید معلم کلایی فعالیت می کند.

یعنی اینکه هر وقت که سر کلاس حاضر باشد از آموزش و پرورش حق الزحمه دریافت می‎کند و این روزها که کلاس درس به خاطر کرونا تعطیل شد بابت این تلاش ها ریالی دریافت نمی کند و میزان حقوق دریافتی در ماه های عادی هم زیر یک میلیون تومان است.

در شرایط فعلی کشور نیاز دارد که همه دست به دست هم بدهیم، تا از بحران احتمالی جلوگیری کنیم، بنده در شرایط حاضر کمترین اقدامی است که برای کمک به رفع بحران احتمالی می توانم انجام دهم و بدون توجه به مسائل مالی این اقدام را وظیفه اجتماعی، دینی خودم می دانم.

   زارعی از مسؤولیت اجتماعی که در قبال دانش آموزان دارد سخن به میان آورد و گفت: در شرایط فعلی کشور نیاز دارد که همه دست به دست هم بدهیم، تا از بحران احتمالی جلوگیری کنیم، بنده در شرایط حاضر کمترین اقدامی است که برای کمک به رفع بحران احتمالی می توانم انجام دهم و بدون توجه به مسائل مالی این اقدام را وظیفه اجتماعی، دینی خودم می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|راه اندازی کلاس درس مجازی خانم معلم حق التدریسی + فیلم

خبر خوب|راه اندازی کلاس درس مجازی خانم معلم حق التدریسی + فیلم